20 oktober 2018

Match vrijdag 26 oktober

Tegenstander : De baas

Wie komt (niet) in een wedstrijd waarbij Dimitri extra gemotiveerd zal zijn ;-)
- - -
Soccerboys - De baas : 9 - 7

Bruno (G), Pascal, Jimmy, Michael, Dimitri, Wannes, Nico

De baas startte vurig en met enkele mooi uitgespeelde acties stond het na 25 minuten riant 1-4 voor en leek het voor de SB's een lange en moeilijke avond te worden. Maar plots zakte de baas als een pudding in elkaar en deden de SB's het spel volledig kantelen waardoor het van 1-4 naar 7-5 ging en waarbij de baas volgens de SB's de 5e goal zelfs nog 'pikte'. Naar het einde van de wedstrijd lieten de SB's het tempo ook wat zakken waardoor de tegenstander zelfs nog de aansluitingstreffer 8-7 kon maken. De laatste minuten waren spannend maar toen de SB's nog een 9e treffer tegen de netten trapten, besliste de toezichter dat de match afgelopen was. Na de match werd de winnaar getrakteerd op chocoladewafels aangeboden door Cymbeline.

Feit van de dag: De baas blijkt niet de baas (op het veld) te zijn waardoor Dimitri de volgende werkdag met een brede smile kan gaan werken :-)

P zei

3


Koen zei

Ik sla nog 1 weekje over... daarna hopelijk terug den ouwen ;-)


Michaël zei

Wij zijn de baas, zij de blaas. +1


Dimitri zei

Zeker van de partij 5 ;-)


Pikachu zei

+1


Willy zei

+0. Toon aan De baas wie de baas is!


johan zei

Ik wil komen maar als Bruno wil komen als keeper sta ik mijn plaats af. Dus nr7 als Bruno niet komt anders 1 ste reserve


Bruno zei

Ik zal er zijn :)