13 oktober 2018

Match vrijdag 19 oktober

Onderling duel

Wie komt (niet)? We rekenen op uw sportiviteit want er zal geen scheidsrechter aanwezig zijn gelet deze zelfs niet meer te vertrouwen zijn. Gelieve ook uw makelaar thuis te laten.
- - -
Onderling duel : 3 - 5

Michael, Pascal, Christophe L, Christophe V, Guido, Willy, Johan, Jimmy, Wannes, Nico en 6 jonge gasten

Daar waar we initieel met 8 gingen zijn, bleken we met 10 te zijn (wie heeft de SB's leren tellen!?) en er waren al enkele jonge gasten opgetrommeld omdat in het verleden een onderling duel met 8 niet altijd even ok bleek te zijn. Wannes en Nico vervoegden de jonge gasten en omdat 3 bankzitters echt te veel is, werd besloten 6 tegen 6 te spelen. De jonge gasten liepen uit tot 1-4, blauw vocht terug tot 3-4 en net toen blauw de match in handen leek te nemen, deelden de jonge gasten de doodsteek uit.

Man van de match: de doelman van de jonge gasten

Feit van de dag: De lokale politie Pajottenland start een onderzoek op naar mogelijk gesjoemel met een spelersmakelaar die deze avond blijkbaar wel heel veel spelers in de etalage wou zetten en daar ook nog in slaagde.


Pikachu zei

+1


Koen zei

met de teletijdsmachine terug naar het verleden ;-) Op 19 september kon ik niet, en op 19 oktober helaas ook niet. 2 weken rust volstonden vorige keer niet om mijn kuit te laten genezen dus moet ik tot mijn grote spijt noodgedwongen nog even aan de kant blijven ....


johan zei

ik kom af met de horloge(dozen) van mijn vriend Mogi Bayat.
wees er snel bij


Nico zei

3! Horlogedozen? Zeker dat het geen Tiguan is? ;-)


Wannes zei

4


Michaël zei

Ik heb geen horlogedozen in de aanbieding, maar ik zal wel aanwezig zijn.


P zei

nr. 7,

P


Kris saey zei

Blijft 8. Mijn advocaat raadt mij, in het kader van het lopend onderzoek, af om in het openbaar te komen. Intussen probeer ik van die Rolex'en af te geraken...


Guido zei

9, ik zal er intussen voor zorgen dat mijn makelaar wat geld kan witwassen om mijn schuld mee te betalen.


Nico zei

Enkele jonge Hernenaren komen ons vervoegen zodat we met voldoende zijn om fatsoenlijk te kunnen spelen


Bruno zei

Ik kom niet :)