15 april 2018

Match vrijdag 20 april

Onderling duel

Het is inmiddels 4 weken geleden dat we nog onderling gespeeld hebben, dus allen op post! Wie wel? Wie niet?
- - -
Onderling duel : 7 - 6

Blauw: Nico, Christophe V, Christophe L, Bruno, Jean-Marie
Oranje: Koen, Willy, Jimmy, Johan, Wannes

Oranje liep telkens uit maar blauw kon iedere keer terugkomen waardoor het na exact een half uur 3-3 stond. Eenzelfde scenario in de tweede wedstrijdhelft bracht oranje op het idee om blauw uit te dunnen door eerst Johan Nico zijn bal(len) te laten pakken en wat later bij Bruno bim bam bom te doen. Blauw begaf niet en kwam na 50 minuten zelfs voor het eerst in de wedstrijd voor 7-5. Oranje kon nog milderen tot 7-6.

Quote van de dag: Christope L: Het was een wedstrijd met ballen

Feit van de dag: Al om 21u03 waren we aan het sjotten

Pikachu zei

+1


Koen zei

2


Willy zei

+1=4?


Michaël zei

+0=4€


Bome in da house zei

Veronderstel dat koen niet komt.
Dus ben ik nr4


Nico zei

Mannekes mannekes mannekes, waar hebben jullie leren rekenen ;-) Nico + Jimmy + Koen + Willy + JM = 5


P zei

+ 0 = 5


Koen zei

ik kom wel degelijk ! (vreemd dat Jimmy er tussengekropen is want toen ik mij aanmeldde stond enkel Nico er nog maar op...)


johan zei

ik voeg achteraan in dus nr 6


Wannes zei

Ik kom ook 7 of 8?


Bruno zei

+1


Loeckxie zei

Ik kom ook. Volgens mij ben ik nr. 10. Gelukkig is er een scorebord aanwezig voor om de stand bij te houden! 😉


Nico zei

Als ik kan tellen, is Christophe nr. 9


Loeckxie zei

Nico, Jimmy, Koen, Willy, Verboomen, JM, Johan, Wannes, Bruno en ik.
Dat maakt 10 volgens mij! :D