08 april 2018

Match vrijdag 13 april

Tegenstander: FC Chalsea

Wie komt (niet) naar de wedstrijd tegen deze ploeg in oprichting met als doel volgend seizoen deel te nemen aan de kerncompetitie in Geraardsbergen?
- - -
Soccerboys - FC Chalsea : 5 - 8

Bruno (G-), Koen, Pascal, Michael, Johan, Wannes, Nico (D)

De tegenstander kwam slechts met 4 opdagen waardoor Nico (D)eserteur van dienst speelde. De tegenstander liep op overtuigende wijze 0-3 uit, maar de SB's vochten terug tot 3-3. Niettegenstaande de SB's niet echt aan voetballen toekwamen liep de tegenstander niet uit maar in de laatste 10 minuten kon de tegenstander wel het verschil maken.


Quote van de dag: Bruno na de wedstrijd in de kleedkamer: Vandaag sliepen we allemaal, behalve Nico


Feit van de dag: Bruno koopt credtis. Santé ;-)

Koen zei

Ik zal er zijn


Willy zei

Ik zal er niet zijn


johan zei

ik wil wel komen tegen deze ploeg in oprichting


Bruno zei

Allez, hopelijk geraak ik er deze keer. Mijn credits zullen overigens bijna op zijn... Ik zal al maar op voorhand een rondje betalen.
PS. De match is toch om 21u? :D :D



Michaël zei

6. De plaatsen worden duur...


Wannes zei

7