24 december 2017

Match vrijdag 29 december

DE CAVA-CUP


Wie komt (niet) naar de laatste wedstrijd van 2017? Een match met een prijs (voor de winnaar)!!!
- - -
Soccerboys - Pasjotters : 9 - 2


SB's: Bruno (G), Koen, Michael, Jimmy, Pascal, Dimitri, Nico
Pasjotters: Davy (G), Christophe V, Christophe L, Guido, Kenrick, Aron

Na de pompoencup winnen de SB's nu op overtuigende manier de Cava-cup. Aanvankelijk leek een spannend duel in de maak, de SB's kwamen 1-0 voor maar al gauw stond het scorebord opnieuw in evenwicht. Na 20 minuten counterenden de SB's snedig en werd het 2-1. Nico vond dat het nodig wat extra spanning in de wedstrijd te brengen en scoorde langs de verkeerde kant. Het was duidelijk dat er voor bubbels gespeeld werd want bij momenten was het vrij agressief voetbal langs beide zijden. De 2-2 stand zou overeind blijven tot minuut 36 waarna de SB's maar liefst drie keer konden scoren (2 x werd de uitkomende doelman afgestraft en 1 x  met een pijlsnelle omschakeling). Met een 5-2 stand leek de veer bij de Pasjotters gebroken en konden de SB's de wedstrijd rustig uitspelen. Globale puike prestatie van de SB's. De Pasjotters dropen af met een fles plat water en kijken al uit naar de volgende (revanche)-cup, de SB's maakten hun Cava-fles op het plein soldaat. 

Davy Develer zei

Ik speel met den tegenstander. Succes!


Koen zei

Ik kom. Sinds vandaag geen last meer in de knie. We zien wel...


Bruno zei

no.2


Michaël zei

Voor mij een brut... 3


Dimitri zei

4 ik en 5 Jimmy


Nico zei

6


P zei

7


Willy zei

Sterke ploeg! Succes! Haal die Cava-cup binnen!


johan zei

ben te laat maar ik pas goed eindejaar :)