17 december 2017

Match vrijdag 22 december

Onderling duel

De tegenstander heeft het laten afweten. We gaan dus voor een onderling duel. Wie komt (niet)?
- - -
Onderling duel : 7 - 15

Blauw: Davy, Jimmy, Koen, Dimitri, Willy
Oranje: Nico (G), Pascal, Wannes, Guido, Bruno, Michael

Met Nico in de goal gaan we er es een stevige lap op geven, dachten ze bij blauw en inderdaad in no-time stond het 3-1. Alleen begon de motor bij blauw te sputteren, kwam oranje op dreef en deelde de Kerstman minder cadeaus uit dan verwacht, waardoor er het laatste half uur niet echt sprake meer was van een wedstrijd.

Goal van de dag: Pascal die een lange bal naar voor geeft en Wannes die de bal, in één tijd, met een kleine deviatie verlengd tot in de goal.

Feit van de dag: Nog nooit in de geschiedenis van de SB's heeft de ploeg met Nico een vol uur in het doel gewonnen. Wat een kerstmuts allemaal kan doen.

Michaël zei

Adin (1)


Koen zei

2


Davy Develer zei

3


johan zei

4


Guido zei

reserve


Pikachu zei

5


Willy zei

In stand-by mochten er geen 7 kandidaten te vinden zijn ....


Dimitri zei

Jimmy kan komen


Dimitri zei

6, ik kan uiteindelijk ook


P zei

het bakje zit al goed vol,

ik kom vrijdag kijken dan,

P


johan zei

Mannekes ik ga naar de nieuwe weireldploeg van Marc Coucke. See you next Year terug naar 6.


Nico zei

Ik kom ook. Mijn inziens zijn we met voldoende voor een onderling duel. Johan, 't zal coukenbak zijn zulle


Michaël zei

Marc Coucke heeft zich op de valreep nog verzekerd van play-off 1....


Koen zei

als ik goed kan tellen zijn we momenteel met 10 (inclusief Guido en Willy en exclusief Johan)


Bruno zei

11 dan, voorbij de valreep