10 december 2017

Match vrijdag 15 december

Onderling duel

Laatste onderling duel van het kalenderjaar en de laatste voorbereiding op de komende kleppers tegen de Plaskes en de cava-cup. Wie tekent (niet) present?
 - - -
Onderling duel : 9 - 7

Blauw: Bruno (1/2G), Davy (1/2G), Nigel, Guido Dimitri
Oranje: Koen (1/3G), Nico (1/3G), Pascal (1/3G), Christophe V, Jimmy

Dimmy en Jimmy kozen de ploegen. Blauw liep uit tot 6-2, oranje vocht terug tot 6-5 om finaal te eindigen met 9-7

Feit van de dag: De bal raakte vast in een windverband, na verwoede pogingen kwam Davy met de oplossing: Een bank schuin tegen de muur en aap Dimi kon in actie schieten.

Quote van de dag: Jimmy: De enige focus die bij oranje aanwezig was, was de Ford Focus op de parking.

Davy Develer zei

1


Guido zei

Deuce


Willy zei

Blijft 2


johan zei

ik kan niet deze week


Dimitri zei

Ik en Jimmy 4 en 5


Kris saey zei

Blijft 6.
Om eventuele scoutingskosten te vermijden: ik pas eveneens voor de "kraker" om de Cava-cup bij de Pasjotters :-)


Bruno zei

+1


Michaël zei

Blijft 7


Nico zei

Nee hoor, 't wordt 8


Wannes zei

Ik ga er niet bij kunnen zijn.


Loeckxie zei

Ik kan niet wegens competitieverplichtingen in Lembeek


Davy Develer zei

Ik neem nummer 10 mee —> Nigel