04 augustus 2017

Tweede uitrusting (reserve trui)

Het valt de laatste tijd op dat onze nieuwe uitrusting graag wordt gedragen. Bij onderlinge duels riskeren we dan vaak met teveel spelers in het blauwe team terecht te komen... :D
Het bestuur stelt daarom trots het ontwerp van een tweede truitje voor: de adidas squadra 17.

Al deze truitjes worden voorzien van het embleem en bedrukking op de achterkant (naam + rugnummer). Kernspelers zullen dit truitje ter beschikking krijgen conform het huisreglement.

Overige spelers hebben éénmalig de kans dit truitje aan te kopen voor slechts 20€! Geef hieronder maat + naam + rugnummer op.
Let op! Slechts 5 extra truitjes beschikbaar (1 M - 3 L - 1 XL), snel reageren dus!

Loeckxie zei

Ik wil er wel eentje!
Maat: Large
Naam: Loeckx
Nummer: 4


Loeckxie zei

Ik wil er wel eentje!
Maat: Large
Naam: Loeckx
Nummer: 4


Kris saey zei

Graag een large voor mij. Naam: KRIS nummer 11


Davy Develer zei

Davy Nr:8 XL


Bruno zei

Christophe, ik neem aan dat je er maar 1 wil? :D:P


Loeckxie zei

Oeps! 1tje is inderdaad voldoende! ;)


johan zei

Het onderhoud van dit truitje is voor de betrokken speler vermoedelijk, ale lijkt mij toch het handigst.


Michaël zei

Geen wonder dat die truitjes met korting verkocht worden gezien de belabberde resultaten van oranje (mannen).


Davy Develer zei

20 euro overgeschreven? Check!


Bruno zei

Merci Davy, de truitjes zijn net aangekomen. Moeten nog naar de drukker en naaiatelier, dus nog een paar weken geduld :)


Bome in da house zei

1 large voor mij, ik betaal morgen of deze avond cash


Bome in da house zei

Nr 3


Bome in da house zei

Naam Bome (hopelijk mijne laatste post) ;-)


Bome in da house zei

50 euro overgeschreven = 30 voor speelbeurten en 20 voor trui


Bruno zei

Alle truitjes uitverkocht!! (Jean-Marie wil er ook eentje)