28 juli 2017

Verzekering seizoen 2017 - 2018

LAATSTE WEEK!!!

Een nieuw seizoen, een nieuw verzekeringsjaar! Wie meer wil weten over de dekking kan terecht bij Koen. De premie blijft ongewijzigd ten opzichte van vorig jaar namelijk 22 euro, over te schrijven naar het rekeningnummer van de club ten laatste op 31 augustus.
Wie neemt (g)een verzekering? Graag spoedig reacties zodat we de lijst met verzekerden kunnen doorgeven. Wie (nog) niet op de lijst staat is niet verzekerd!

Loeckxie zei

Graag een verzekering voor mij! :)


Michaël zei

Twee


Nico zei

Ik zeker en vast


Koen zei

Ikke ook


Bruno zei

+1


johan zei

ik zal er eentje nemen en dra overschrijven


Davy Develer zei

Ik wil ook een verzekering aub.


johan zei

verzekering net betaald


Davy Develer zei

22 euro overgeschreven? Check!


Nico zei

tis betaald


Kris saey zei

Graag de verzekering voor dit lomp geval. Betaling vertrekt vandaag


Willy zei

Ook verzekering voor mij. Overschrijving vertrekt vandaag.


P zei

ook voor mij graag de verzekering,

betaling gebeurt vandaag,

bedankt, groeten, Pascal