05 augustus 2017

Match vrijdag 11 augustus

Onderling duel

Wie komt (niet)?
- - -
Onderling duel : 6 - 3

Blauw : Bruno (G), Johan, Michael, Willy, Pascal, Nico
Wit : Guido, Kris, Jean-Marie, Davy, Nigel

Door het wegblijven van Herne-Boys werd beroep gedaan op de bereidwilligheid van de Pasjotters die reeds een uur  hadden gespeeld. En die bereidwilligheid was er zeker, ze wilden zelfs nog samen tegen de SB's spelen. Wit weerde zich wonderwel maar botste op een subliem keepende Bruno.

Man van de match: Bruno met verve, van ouderdomsverschijnselen is er absoluut nog geen sprake bij hem.

Dikke duim omhoog: De Pasjotters: Zij zorgden ervoor dat we alsnog konden sjotten.
Dikke duim omlaag: De Herne-Boys: Gewoonweg vergeten dat ze beloofd hadden te komen sjotten. Foei foei foei!!!

johan zei

ale ben ne keer den eerste: +1


Loeckxie zei

Blijft 2


Michaël zei

5


Guido zei

Pasjotterverplichtingen - 6


Koen zei

Stel mijn plaatsje ter beschikking. Vrijdag is laatste dag congé (en ze geven droog weer) daarom trekken we er nog eens dagje op uit. Volgende week zeker terug van de partij. - 5


P zei

6 dan,

grts, P


Wannes zei

ik werk tot 21u dus zal er niet bij kunnen zijn - 5


Willy zei

Terug 6 maar ik sta graag mijn plaats af indien er andere kandidaten zijn.


Kris saey zei

Ik wil gerust reserve zijn voor vanavond. Ik hoor het wel na de Pasjottersmatch ;-)


P zei

Bruno,

ik had woensdag aangemeld,

maar ik zie mijn reactie niet staan,

kan je dat checken,

bedankt, groeten, Pascal


Nico zei

Idd, de reactie van Pascal werd op 9/8 geregistreerd maar moest goedgekeurd worden door het bestuur. Bij deze zijn de 7 geselecteerden: Johan, Bruno, Davy, Michael, Nico, Willy, Pascal


P zei

Nico,

bedankt,

ik was nu eens op tijd aangemeld,

die goedkeuring zelf, die begrijp ik wel nog niet,

maar kom, doet er niet toe,

tot vanavond, Pascal