19 februari 2017

Match vrijdag 24 februari

Tegenstander : Herne Boys

Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - Herne Boys : 8 - 5

Bruno (G), Koen, Nico, Willy, Pascal, Johan, Michael

De SB's namen de wedstrijd in handen en liepen uit tot een 'veilige' 4-1 voorsprong waardoor de concentratie bij de SB's wat verdween en ze de Herne Boys terug in de wedstrijd lieten komen. Het scharnierpunt van de wedstrijd was na 50 minuten bij een 6-5 stand. Beide ploegen dwongen doelkansen af maar de bal wou er maar niet in. Het werd duidelijk, wie scoorde zou een psychologisch voordeel hebben... Het waren uiteindelijk de SB's die scoorden en die zo uitliepen tot 7-5 en in de slotminuut zelf nog de 8-5 tegen de netten konden prikken.

Nico zei

Ik daar! En ik ga es vlug uit de douche zijn :-)


Koen zei

ik daar ook (onder voorbehoud dat ik tegen dan beter ben = lees : momenteel zo ziek als nen hond). Neem dus een optie op plaats 2


johan zei

optie voor plaats 3


Michaël zei

Drie zonder optie.
En ik breng een supportster mee.


Bruno zei

Nog aan het herstellen maar denk +1


Guido zei

Ik speel mss nog enkele minuutjes met jullie mee als "supersub". +0,5


Koen zei

dus momenteel met 5 ? (+ eventueel 0.5 van Guido) ?
kwestie van wat duidelijkheid te scheppen... ;-)


Michaël zei

Met de nieuwe puntentelling is het interessanter aan te melden dan te komen ;).


Willy zei

Hier een nieuwe supersub. Maar ik sta graag mijn plaats af indien gewenst.


Wannes zei

Ik zal er niet bij kunnen zijn.


Michaël zei

Heeft iemand nu een idee of we met genoeg zijn? Of neemt het bestuur een optie op min één credit?


P zei

eventueel kan ik komen,

gelieve mij te informeren,

groeten, Pascal


Nico zei

Voor mij is het duidelijk: We spelen met 7 (Bruno, Koen, Michael, Johan, Nico, Willy, Pascal) en Guido is reserve. Of zie ik het verkeerd?


P zei

ik was te laat met aanmelden,

niet voor het eerst, sorry,

dus aan Guido de keuze,

grts, Pascal


Guido zei

Ik ben reserve, kan toch geen hele match spelen.