26 februari 2017

Match vrijdag 3 maart

Onderling duel

Wil iedereen een blauwe en witte trui meebrengen zodat we de ploegen ter plaatse kunnen kiezen zodat we dus met twee onuitgegeven ploegen aan de aftrap staat. Wie komt (niet)?
- - -
Onderling duel : 12 - 6

Wit: Bruno (1/2G), Davy (1/2G), Koen, Kenrick, Christophe L, Guido, Dimitri
Blauw: Christophe V (1/2G), Nico (1/2G), Willy, Kris, Jean-Marie, Michael, Wannes

Alle 14 plaatsen waren ingenomen en de ploegen werden door Bruno en Jean-Marie gekozen. Wit liep snel uit tot 0-3 maar wat niemand verwachte, blauw kwam terug tot 3-3 en na exact 30 minuten stond het zelfs 4-4. In het tweede half uur overklaste wit blauw en werd het een dubbele score.

Loeckxie zei

Er moet ene den eerste zijn hé! :) = 1


Loeckxie zei

Kenrick = 4


Willy zei

5


johan zei

ik zal aanwezig zijn nr 7, moet wel mijne oude trui nog ne keer gaan zoeken :)


Nico zei

JM + 36 = 9


Bome in da house zei

Decem = 10 en niet = 12


Wannes zei

أحد عشر = 11


Davy Develer zei

31


P zei

beste vrienden,

ik geraak er niet deze week,

sorry, groeten, Pascal


johan zei

Mannekes,
ik ga alsnog passen wegens ziekte, totaal niet fit.


Michaël zei

12 of 13


Bruno zei

14


Nico zei

Als ik alles juist interpreteer, is Johan afgevallen en dus is Michael 12, Bruno 13 en Dimitri 14. Zoniet is Dimitri 15 en dus 1e reserve.


Guido zei

Dimitri is nr 14 naar mijn bescheiden wiskunde.


Koen zei

en daarmee zijn alle beschikbare plaatsen ingenomen ;-)