12 februari 2017

Match vrijdag 17 februari

Onderling duel

Wie komt (niet) op deze "internationale doe vriendelijk dag"?

---

Onderling duel : 13 - 10 (*)


Blauw: Nico (G), Koen, Willy, Michaël, Jean-Marie, Kris
Wit: Bruno (G), Davy, Christophe L, Christophe V, Kenrick, Guido, Wannes

In feite werd er een duel SB's-Pasjotters gespeeld waarbij Bruno en Kris van ploeg gewisseld werden. Maar met Koen, Willy en Nico in de ziekenboeg had het meer weg van een duel FC Apotheek - Pasjotters. Omwille van de uitzonderlijke keeperkwaliteiten van Nico kreeg blauw een starterspakketje van 5 doelpunten. Het pakketje werd door wit niet aanvaard en werd dus algauw van het scorebord geveegd. Tot 3-4 kon blauw aanklampen maar dan namen de microben het van blauw over en was er niet echt sprake meer van een wedstrijd. Iets over het half uur kreeg Bruno een knie tegen zijn neus en moest noodgedwongen het plein verlaten. Het werd dus bijna een duel FC Apotheek - VC Kliniek. Finaal bleek dat wit het starterspakket niet had moeten verwerpen.

(*) inclusief starterspakket

Koen zei

Ik zal eens vriendelijk doen: hallo allemaal, ik ben nummer 1 😉


johan zei

ik wil zeer zeker vriendelijk doen, maar ik ben niet fit wegens ziekte


Bruno zei

Beste jongens, van harte gegroet! Hierbij bevestig ik goedgemutst en hoffelijk: +1. Als dat niet aardig is... Ik hoop ook op jullie sympathieke, welgemeende en barmhartige bijdrage. Oprecht nog een fijne dag verder... Bemin elkander en wees behulpzaam, fatsoenlijk en zachtaardig. Joviale groeten! :D


johan zei

mannekes wat een slijmbal :) diene heeft iets nodig :).


Guido zei

Ik weet dat het nog wat vroeg is voor Pasen maar ik kom toch al vriendelijkerwijs wat minuutjes speeltijd rapen. 3


Davy Develer zei

Vriendelijke vier


Loeckxie zei

Kenrick = 5
Mezelf = 6


Michaël zei

Vriendelijk en met acht-ing


Anoniem zei

Beste vrienden, allerbeste vrienden,

Ik geraak er niet op tijd,

Sorry, mijn uitdrukkelijke excuses,

Groeten, uiterst vriendelijke groeten, van harte, van harte hartelijk,

Pascal


Kris saey zei

9 met vriendelijke groeten!


Bome in da house zei

Ik speel op 10 dus
Met vriendelijke groeten


Nico zei

Omdat wij jullie zo aardig vinden komen wij ook. JM en NV. Als dat geen vriendschappelijke wedstrijd wordt, dan weet ik het niet meer ;-)


Wannes zei

Ik kom ook. 13