13 augustus 2016

Match vrijdag 19 augustus

Onderling duel

Wie komt (niet)?
- - -
Onderling duel : 3 - 8

Blauw: Bruno (G), Koen, Willy, Nico, Dimitri, Steve
Wit: Guido, Kris, Christophe V, Kenrick, Davy
 
Na maandenlange afwezigheid mochten we Davy opnieuw verwelkomen evenals Steve als nieuwe speler. Wit nam een furieuze start en liep snel en makkelijk uit tot 0-4. Een ware afstraffing leek in de maak. Blauw kon nog terugkomen tot 2-4 maar nadien was het opnieuw al wit wat de klok sloeg.

Nico zei

Michael = 0
Nico = 1


Willy zei

2


Koen zei

3


Guido zei

Zonder tegenbericht en verder herstel van mn blessure ben ik 4


Nico zei

Dimitri en een kameraad zijn 5 en 6


Kris saey zei

7


Kris saey zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Guido zei

Verboomen is 8


P zei

beste vrienden,

de teller blijft op 8,

groeten, Pascal


Loeckxie zei

Kenrick is 9. Het is wel mogelijk dat hij een 5-tal minuutjes te laat zal zijn.


johan zei

ik kan niet!


Guido zei

Indien Wannes-no-credits-left ook niet kan dan zal ik al is zien of ik nog iemand kan vinden voor vnv.


Bruno zei

ik kan wel!


Guido zei

Dan zijn we met 10 :-)