05 augustus 2016

Match vrijdag 12 augustus

Tegenstander: De Plaskes (onder voorbehoud)

Wie komt (niet) de mannen van Zottegem voetballes geven?

UPDATE: De Plaskes kunnen maar met drie afzakken. Wat doen we? Toch spelen af de match annuleren?
UPDATE: De Plaskes hebben vandaag zelf de handdoek in de ring geworpen. De match wordt dus geannuleerd. Sorry guys voor de geleverde inspanningen, volgende keer hopelijk beter.
UPDATE: Kernspelers die zich tijdig hadden aangemeld: +1 credit

Nico zei

Michael en ik gaan andere oorden opzoeken, de ene al wat verder dan de andere, dus voorlopig 0


Koen zei

1


Willy zei

1+0=1


Guido zei

Ik wil ze wel les komen geven als ik nog genoeg in de tank heb na de Pasjotters. reserve 1


Kris saey zei

Indien nodig, wil ik na de match vd pasjotters wel reserve 2 zijn


Bruno zei

2


johan zei

3


Loeckxie zei

Kenrick is reserve nr. 3


P zei

teller blijft op 3,

sorry, P


Kris saey zei

6 man al toegezegd, misschien kunnenn we nog een extra pasjotter overtuigen?


Loeckxie zei

Ik zal nr. 7 zijn! :)


Anoniem zei

reserve , 8, laat maar weten of ik moet komen of niet.