19 augustus 2016

Match vrijdag 26 augustus

Tegenstander: Herne Boys

Wie komt (niet) meespelen tegen de vrienden van Kevin?
- - -
Soccerboys - Herne Boys : 6 - 12

Bruno (G), Koen, Michael, Davy, Guido, Dimitri, Nico

Om het in passende weertermen te zeggen: De SB's kwamen moeilijk op temperatuur maar éénmaal warmgelopen waren ze snel oververhit.
De tegenstander versmachte de SB's bij aanvang van de wedstrijd, binnen de vijf minuten was het 0-3 (o.a. via een owngoal). De SB's bleven niet bij de pakken zitten maar vochten zich in de wedstrijd en met o.a. een mooie lobgoal van Davy (vanop de eigen helft over iedereen en alles over) werd het zelfs 4-3. Davy en Dimitri hadden zelfs de 5-3 en 6-3 aan de voet maar beiden verkozen het showgehalte boven de efficiëntie en de Herne Boys counterden twee keer met succes. 4-5. Op dat ogenblik kwam de supportersbus van de tegenstander aan en dat leek de Herne Boys te stimuleren want de SB's werden van het kastje naar de muur gespeeld.

Feit van de dag: Nadat Davy de doelman van de tegenstander te kijk had gezet met een mooie lobgoal, schudde de doelman een analoge lobgoal en een prachtige volleygoal uit zijn schoenen.

Nico zei

36=1


Koen zei

23=2


Michaël zei

14=3


Bruno zei

1=4 Welk past niet in de rij?


Guido zei

7 = reserve


Nico zei

4-9-13-9=5


Davy Develer zei

Ik kan ook.


Willy zei

Aangezien jullie reeds met 7 zijn gun ik mijn benen een weekje rust in mijn oude dag :-))


johan zei

ik moet jammer genoeg fft geven, tis nieuwe schoolinwijding van onze kids in Tollembeek


P zei

beste vrienden,

sorry, ik kan niet van de partij zijn,

idem dito als Johan, bezoek nieuwbouw school Tollembeek,

groeten, Pascal


Guido zei

7 = 7


Bruno zei

wie is dan de mysterieuze 5?


Nico zei

4-9-13-9 = D I M I :-)


Bruno zei

ouch :D