13 september 2015

Match vrijdag 18 september

Onderling duel - GEANNULEERD

Wie komt (niet)?

OPGELET: We spelen uitzonderlijk van 20u tot 21u. Wil iedereen die komt, bevestigen dit gelezen te hebben.
OPGELET: Zoals jullie al wisten, had de Judo-Ju-Jutsu vereniging gevraagd of we ons uur wilden afstaan zodat zij hun voorbereidingen konden treffen voor een tornooi dat ze aanstaande zaterdag organiseren. Rondvraag leerde dat jullie wilden spelen hetgeen wij als bestuur ook respecteren. Echter heeft de Judo-Ju-Jutsu nu het gemeentebestuur ingeschakeld zodat we alsnog verplicht worden ons speeluur op te offeren. Het bestuur verontschuldigd zich voor deze annulatie en betreurt de manier van aanpak van de Judo-Ju-Jutsu, een vereniging die ook iedere vrijdag in de cafetaria zit maar het nalaat om ons hierover zelf even rechtstreeks aan te spreken. Menselijk contact is soms ver te zoeken :-(. Graag seintje dat je op de hoogte bent.

UPDATE: we gaan dan maar pokeren in de cafetaria vanaf 20u30

Guido zei

Present


Guido zei

Verboomen komt ook


Loeckxie zei

Pasjotter nummer 3 !


Koen zei

Soccerboy nr 1. (= totaal 4)


Bruno zei

5


Kris saey zei

Deze pasjotter haakt af...


Nico zei

Crocheren is niet echt mijn ding, maar toch haak ik aan. 6


Michaël zei

Lucky seven


Willy zei

Acht


Nico zei

6 zal er om 8 zijn


P zei

beste vrienden,

20u lukt niet voor mij sorry,

beste groeten, Pascal


johan zei

ik ga ook moeten passen!


Loeckxie zei

20u check!


Bruno zei

gelezen en goedgekeurd


Guido zei

In orde, 20u it is.
Verboomen is ook op de hoogte.


Willy zei

OK voor 20 u


Koen zei

OK voor 20 u


Bruno zei

gelezen en niet goedgekeurd! Gaat een staartje krijgen.


Willy zei

Ik ben op de hoogte van de annulering.


Guido zei

Alstublieft eh wat zijn dit voor schandalige praktijken???
Wij BETALEN wel voor de zaal hoor? De gemeente mag dan ook terugstorten.
De Judo ju jutsu heeft in mijn opinie de laagste diepte bereikt qua menselijkheid, ik wil voetballen verdorie !! Dat staartje mag zeker volgen.
Mss kom ik pokeren als er voldoende interesse is. Mss ook om die mensen mijn gedacht over te brengen.


Koen zei

bericht gelezen.
Ik ga dan niet komen. Morgen drukke dag, vanavond nog wat voorbereiden dan...


Davy Develer zei

We kunnen misschien in de plaats een matchke buiten spelen op dat asfaltpleintje? Voor diegene dat wilt? En als het niet regent natuurlijk.


Loeckxie zei

Ik blijf dan maar een avondje thuis :)


Michaël zei

Ik check!