20 september 2015

Match vrijdag 25 september

Onderling duel

Wie komt (niet)?

---
Onderling duel: 6 - 7

Blauw: Willy, Bruno, Wannes, Pascal, Jean-Marie, Koen, Dimitri
Wit: Davy (G), Guido, Ken, Aaron, Nigel, Christophe V.

De Pasjotters (in het wit) hadden al een match in de benen, toch waren ze deze week een maatje te sterk met goed balbezit op de helft van de tegenstander. Met af en toe een rake prik van Dimitri en Pascal klampte blauw aan, maar de voorsprong van wit bleef steeds overeind.

Michaël zei

ÉÉN?


Bruno zei

twee!


Guido zei

reserve


Willy zei

Ik pas. Geef er ? van langs.


Nico zei

Ik ga babyborrelen, maar Wannes gaat er wel zijn. Dus dat is als 6 + reserve. De JDV hebben vanavond laten weten dat ze met niet voldoende geraken. Wordt er alsnog onderling gespeeld?


Davy Develer zei

7


johan zei

ik kan niet deze week!


Nico zei

Jean-Marie is 8


Guido zei

Jullie komen maar af, er zullen nog wel enkele gewillige Pasjotters zijn.


Willy zei

Als we onderling spelen kom ik toch.


Michaël zei

Ik zal er niet zijn (ziek).