06 september 2015

Match vrijdag 11 september

Tegenstander : De Plaskes

Wie komt (niet)?

update: MATCH GEANNULEERD

Nico zei

Ik ga eens doen wat ik volgens sommigen meer op het plein zou moeten doen: PASSEN!


Michaël zei

Ik pas mee.


Koen zei

ik kan "pas" woensdag iets laten weten


Bruno zei

Te pas of te onpas: 1
Als dat niet van pas komt! :D


Willy zei

Nog een passer.


johan zei

mannekes voor mij lukt deze week ook niet!


Michaël zei

Nu nog Pas-cal


P zei

Beste vrienden,

in deze andermaal een pas - cal,

dus ja, ik kan niet komen (druk met werk en bouw),

sorry, groeten, Pascal


Guido zei

Allez vous êtes pas serieux? Noodreserve 1 meldt zich aan.


Koen zei

Kan niet komen, Daantje moet van vrijdag tot zaterdag een dagje naar het ziekenhuis om zijn refluxprobleem te onderzoeken (phmetrietest of zoiets...)


Davy zei

Ik kan als het doorgaat.


Davy Develer zei

Had al een bericht gelaten maar het moest blijkbaar goedgekeurd worden door de beheerder van de site. Dat is alleszins wat de site mij vertelde. Ik weet niet waar mijn bericht naartoe is maar ik zie dat het hier niet staat gepost.
Bij deze, ik kan ook komen! Nummer 2 denk ik.


Bruno zei

Een historisch ongezien lage opkomst! Ook Wannes verwittigde vorige week al dat hij er deze week niet zou bijzijn. Dan moeten we daar noodgedwongen maar een mouw aan PASSEN: match afgelast!

Wegens laattijdige afgelasting zullen we naar goede gewoonte een credit uitdelen aan alle kernspelers die tijdig reageerden.

@ Davy: jouw eerste berichtje dat je plaatste als "gast" is nu goedgekeurd en zichtbaar. Tip: als je eerst inlogt met je Google account vooraleer je berichten post (zoals je in 2e instantie deed), dan is jouw bericht meteen zichtbaar. Geldt voor alle gebruikers...