02 augustus 2015

Match vrijdag 7 augustus

Onderling duel


Wie komt (niet) aanstaande vrijdag het nieuwe seizoen op gang sjotten?
- - -
Onderling duel : 7 - 8

Wit: Bruno, Michael, Pascal, Kris, Wannes, Willy
Blauw: Johan, Nico, Peter, Guido, Davy, Christophe

Kris en Christophe kozen de ploegen en deden dat voortreffelijk. Gedurende de ganse wedstrijd kon het beide kanten op maar het was tenslotte blauw die met de overwinning ging lopen.

Quote van de dag: Bruno: Mijn slechtste wedstrijd van het seizoen

Michaël zei

4


Kris saey zei

5


Koen zei

Ik kampeer dan nog op de materniteit, dus 1e match laat ik aan mij voorbijgaan


Guido zei

Ik kampeer aan de sporthal dus ik denk dat ik wel kom : 6


Nico zei

Ik ga zorgen dat ik niet op het plein kampeer. Nonkel en ik zijn 7 en 8.


johan zei

nr 9 precies (ps tijdig gereageerd als dat geen goede start is :))


Davy Develer zei

@Koen: Dikke proficiat!
@Guido: Serieus?
@Johan: Kzen precies ook op tijd! ;-) Als dat oek geen goe begin is.
@alleman: ik kom ook


P zei

nr. 11 dan,

net op tijd ...

P


Wannes zei

Tijd is relatief dus ook op tijd ;) 12