01 augustus 2015

AANVANG SEIZOEN 2015 - 2016

Hopelijk heeft iedereen een deugddoende vakantie achter de rug! De selectie kernspelers blijft voor het nieuwe seizoen ongewijzigd (Nico, Bruno, Wannes, Koen, Pascal, Johan, Willy en Michaël). Zij kregen ieder 2 speelbeurten cadeau voor het nieuwe seizoen conform het huisreglement. Wie alsnog in aanmerking wil komen voor de selectie 2015-2016 kan zijn kandidatuur indienen bij het bestuur tot 31 augustus.

De aftrap van het nieuwe seizoen betekent ook dat het opnieuw tijd is voor een nieuwe verzekering!



De individuele bijdrage bedraagt dezelfde als vorig jaar nl. 17 EURO, ten laatste over te schrijven op 31 augustus (zelfde rekeningnummer als speeltegoed). Alleen wie tijdig overschrijft is verzekerd van een verzekering! Vragen of inlichtingen (details polis, enz): gelieve het bestuur te contacteren.

Loeckxie zei

Voor mij graag de verzekering... :)
Storting uitgevoerd!


Bruno zei

Voor mij ook :-)


Kris saey zei

Hopend dat ik ze niet nodig heb, graag de verzekering :-)


Nico zei

Rekening houdend met mijn leeftijd, zeker voor mij!


Willy zei

Ook voor deze oude man een verzekering!


Michaël zei

Plus één


Koen zei

Uiteraard ook voor mij!


johan zei

voor mij ook 1'tje


P zei

voor mij ook, P


Nico zei

Jean-Marie doet ook mee


Davy Develer zei

Voor mij ook de verzekering aub.