09 augustus 2015

Match vrijdag 14 augustus

Tegenstander: De Plaskes

Opgelet: de tegenstander heeft afgelopen vrijdag al een infiltrant gezonden.
Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - De Plaskes : 9 - 4

Bruno (G), Michael, Willy, Wannes, Nico, Christophe V

Christophe werd aan de Plaskes uitgeleend. In de eerste tien minuten raakten de SB's tot drie maal toe het doelhout maar scoorden lukte hen niet. Integendeel! Bruno speelde vliegende keeper en bij balverlies konden de Plaskes vanop de eigen helft scoren in een lege goal. Vrij snel konden de SB's gelijkmaken en meer zelfs, ze kwamen 2-1 voor. Wat dan volgde was bij momenten subliem samenspel bij de SB's, de Plaskes werden meerdere keren compleet tureluut gespeeld en door een sterk keepende Bruno liepen de SB's zelfs uit tot 9-3. In de slotfase kregen de Plaskes nog een own-goal van de SB's cadeau.

Quote van de dag: Willy nadat de SB's in groep de volledige Plaskes voor de zoveelste keer opnieuw hadden uitgetikt: "Dat is hier precies Barcelona!"

Bruno zei

3


Willy zei

2de reserve


Koen zei

Ik ga toch niet komen deze week. Daantje heeft (vooral 's avonds) last van reflux en geraakt moeilijk in slaap. (Gisteren 2 uur mee rondgewandeld vooraleer hij in slaap viel). Ook Bentje heeft al een paar dagen onrustige nachten (verlatingsangst). Ik kan An moeilijk zo alleen laten. Volgende week normaal terug ( en dan geef ik er enen op) . 3+ 1 reserve dus


Bruno zei

@ Koen: zorgen voor de toekomst is ook belangrijk ;)
Steeds welkom mocht het beteren natuurlijk.


P zei

Beste vrienden,

ik kan niet komen vrijdag, sorry,

@Koen: beterschap toegewenst,

grts, P


johan zei

Ik kan nie komen. Ga op mijn zonen letten. Koen doe da goed maar nu nog f'n korte nachten maar het betert😞


Wannes zei

Ik zal er ook bij zijn 4


Guido zei

Ik stuur mijn afgezant C. Verboomen om jullie te depanneren bij het opdrogen van de Plaskes. Ikzelf kan je later op de avond terugvinden op de 5hoekfeesten.