02 november 2014

Match vrijdag 7 november

Onderling duel

Met drie nederlagen op rij dient een straftraining zich aan. Wie durft (niet)?
---
Onderling duel : 8 - 12

Blauw: Nico, Koen, Willy, Jan, Jean-Marie, Laurent, Johan
Wit: Guido, Pascal, Kris, Christophe L, Christophe V, Davy 

Beide ploegen kwamen met een onuitgegeven wisselende keeperopstelling aan de aftrap. Wit hing een paar keer serieus aan de rekker maar kon telkens terugkrabbelen: 3-0,  3-3, 6-3, 6-6, 8-6, 8-8 en met een finale eindrush nog haasje over springen tot 8-12.

Opmerkelijk: Wit dwong de meeste kansen af maar blauw beschikte met Johan, Laurent en Jan over drie voortreffelijke doelmannen.

Quote van de dag: Nico tegen Willy nadat Jan vertelde dat Wannes er niet was omdat hij om 5uur al moest opstaan om te gaan werken: "Hoor dat nu, wij zijn hier wel en ook wij moeten om 5uur opstaan hé,..... maar dan wel om te pissen" Willy beaamde :-)


Nico zei

Laurent= 1, bibi= 2


johan zei

cricri=3


Koen zei

koekoe 3 (ga het proberen met mijn lies , desnoods in de goal moest het er terug inschieten)


Michaël zei

Ik kan niet komen, maar reken op de Willy Willy om me te vervangen...


Guido zei

GiGi komt jullie assisteren met de straftraining, mss komen LoeLoe, KriKris, Daffy en BoBooms ook.
Ze zullen wel posten dan.


Willy zei

WiWi is 5


Kris saey zei

KriKri is 6


Loeckxie zei

LoeLoe is 7


Guido zei

Bobooms komt ook 8


P zei

9 dus,

PaPa Pascal


Bruno zei

10
+ reserve Jean-Marie (voorlopig nog geen toegang om te posten)


Davy Develer zei

Didi komt ook!


Davy Develer zei

Nico, trouwens voor volgende week, heb een mailtje gestuurd via de site voor de ploeg Aristot. Is da nu goe of ni dan weet ik wat hun te zeggen?


Nico zei

Tjonge jonge, de SB's hebben niet alleen een splaakgeblek ze kunnen zelfs nog niet deftig tellen :-)
Davy, laat je ploeg volgende week maar komen!


Unknown zei

Ik kom normaalgezien ook :)


Bruno zei

Davy is precies toe aan een nieuw mobieltje :D
Ik zal wellicht niet spelen wegens rug problemen. Ik kom wel kijken wie de straftraining au sérieux neemt en zal een hartig woordje met de trainer spreken...