26 oktober 2014

Match vrijdag 31 oktober

DE POMPOENCUP : Soccerboys - De Pasjotters

Wie komt (niet) naar deze wedstrijd met inzet? Ja, inderdaad er wordt op de Halloweendag voor een prijs gespeeld!
- - -
Soccerboys - Pasjotters : 5 - 6

Bruno(G), Nonkel, Pascal, Willy, Jean-Marie, Michael, Nico, Jan
 

Door een gebrekkig informaticasysteem bij de SB's werd uitzondelijk met acht spelers gespeeld. De Pasjotters liepen zeer snel uit tot 0-3 waardoor ze de wedstrijd snel konden bevriezen zodat de SB's konden lopen lopen lopen... voor de paus. En als de SB's dan al eens de bal hadden was er slechte passing.  Nadat de SB's eindelijk uit de startblokken schoten, werd het 2-3. Wat volgde was een spannend half uur met veel inzet waarbij de SB's gered werden door Bruno maar zelf amper een bal tussen de palen kregen. Net voor het eindsignaal konden de SB's opnieuw de aansluitinstreffer maken maar de Pasjotters kunnen verdiend voor een jaar  met de pompoencup staan blinken en zichzelf uitroepen tot pompioenen! Met drie nederlagen op rij komt bij de SB's de positie van de trainer op de helling te staan. Uit goede bronnen hebben we vernomen dat er reeds gepolsd werd naar de beschikbaarheid van Franky Dury, die inmiddels alles weet van verliezen.

Nico zei

Ik zal er zijn, allen weet ik nog niet in welke gedaante...


Koen zei

Nog 1 week rust, zal dus afwezig zijn


Michaël zei

Twee en in uitrusting zoals het reglement voorschrijft.


Bruno zei

3. Misschien zal ik zonder schoenen spelen.


Guido zei

Ik ben razend benieuwd naar de prijs !
:D


Bruno zei

Een credit? Een pompoen van 150 kilo? :D


Davy Develer zei

Zal er zijn maar ik speel met de Pasjotters.


P zei

4 bij deze,

groeten, Pascal


johan zei

deze week nog gene comeback!
dus 4


Dimitri zei

deze week niet! 4


Willy zei

5 boeoeoe


Nico zei

Wannes zal er zijn maar niet als speler


Nico zei

Nonkel is onze nr.6, ik weet wie de oudste ploeg zal hebben:-)


Guido zei

FC Bompa tegen de Pasjotters?

Onze gemiddelde leeftijd ligt wsl rond de 30 ;-)


Unknown zei

ik kom invallen, voor de verandering :D
7 !!