19 oktober 2014

Match vrijdag 24 oktober

Tegenstander: De Plaskes

Wie komt (niet) voor deze clash?
- - -
Soccerboys - De Plaskes: 6 - 10

Bruno (G), Willy, Jean-Marie, Davy, Michael, Nico, Kevin

De Plaskes startten een versnelling hoger en konden via meerdere uitgespeelde kansen vlot uitlopen tot maar liefst 0-6. Een vernedering was in de maak maar Willy en Bruno voorkwamen erger en doordat de Plaskes achteraan zelf wat lakser werden, stond het op 10 minuten van het einde 6-8. De toeschouwers werd een spannend slot ontnomen omdat de Plaskes vrij snel nog tweemaal scoorden.

johan zei

Ook deze zal het moeilijk worden :(.


johan zei

voorlopig dus 0


Koen zei

wegens een aanslepende liesblessure/verrekking blijft ik de komende 2 weken aan de kant.... helaas...


Willy zei

2de reserve indien er niet genoeg kandidaten zijn


P zei

Beste vrienden,

ik zal er niet tijdig geraken,

mogelijk kom ik later nog af,

groeten, Pascal


Nico zei

Als ik goed kan tellen, ben ik 3.
Ik hoop dat mijn lies het zal houden.


Nico zei

Wannes komt deze week niet


Davy Develer zei

Ben 4, zal nog eens op het veld proberen.