09 november 2014

Match vrijdag 14 november

Tegenstander: Aristote

Op 13 september vorig jaar speelden we al een keer tegen deze technisch zeer sterke ploeg. Toen konden we een gelijkspel afdwingen (6-6); het verslag van toen kan je hier lezen. Doen we dit keer beter?

Wie komt (niet)?
---
Soccerboys - Aristote: 9 - 2

Johan (G), Nico, Koen, Michaël, Davy, Dimitri

Net voor de aanvang van de wedstrijd zat Davy, op het plein, te foefelen aan/in Johan zijn lange broek. Het bestuur hoopt eerstdaags geen tweede officiële klacht te ontvangen. De tegenstander heeft blijkbaar geen credit-systeem want het was pas 21u15 alvorens ze over een volledige ploeg beschikten. Dimitri begon furieus aan de wedstrijd en met een zuivere hattrick bracht hij de SB's op een comfortabele 3-0. De tegenstander beschikte over stuk voor stuk technische straatvoetballers die voor de goal misschien iets te veel aan het showgehalte dachten. En met Johan die zich ontpopte als een volwaardige doublure voor Bruno behaalde de SB's, buiten alle verwachtingen om, een al bij al makkelijke overwinning.

Feit van de dag: Er was een filmploeg aanwezig, we weten alleen niet voor welke TV-zender.



Michaël zei

Was er vorige keer niet bij maar nu wel...


Willy zei

Was er vorige keer niet bij en nu ook niet...
Probeer nu eens niet te verliezen ;-)


Nico zei

Met Laurant en mij erbij staat het Kernspelers - Basisspelers : 2-1


Koen zei

ik zal er zijn en zal proberen bij de "les" te zijn ....


Michaël zei

Het besluit van het bestuur is anders nog niet gepubliceerd... 2-2 dus?


Bruno zei

Moet nog wat rusten met de rug.


Unknown zei

ik kan ook komen. (jan )


johan zei

ik ben dus nr 6 hebben we een goalie?


Bruno zei

Davy misschien? Zal keeper wanten brengen.


Davy Develer zei

Zal er ook zijn, niet in de goal liefst! Guido mss?


P zei

beste vrienden,

ik zal er niet zijn,

groeten, Pascal


Michaël zei

7 spelers maar geen keeper...


Nico zei

Laurent gaat er niet geraken, dus eentje minder


Dimitri zei

Ik kan ook komen! Te laat?


Guido zei

Ik ben er niet bij, tot zaterdag voor de meesten!


Bruno zei

Het ziet er naar uit dat jullie met Dimitri met 7 zijn; jullie zullen dus zelf moeten beslissen wie in doel staat :D


Unknown zei

als je niet met genoeg bent kom ik wel groetjes


Unknown zei

Evy Paternot = Jean-Marie