27 september 2014

Match vrijdag 3 oktober

Onderling duel

Wie komt (niet)?
- - -
Onderling duel : 7 - 3

Blauw: Bruno (G), Willy, Laurent, Dimitri, Stefaan DC, Nico
Wit: Davy (G), Stefaan V, Kris, Wannes Christophe, Jean-Marie

Na meer dan 15 jaar na zijn vorige wedstrijd met de SB's was het tijd voor het wederoptreden van Laurent en alsof dat niet genoeg was, werd Jean-Marie als nieuwe speler geslecteerd. Welkom aan beide sjotters. Het aandachtige oog van Tim en Erwin zag dat blauw een maatje te sterk was omwille van de knappe reddingen van Bruno.

Feit van de dag: door toepassing van de artikels 6.2, 3.2 en 7.1 van het huisreglement verloor Nico zijn eerste credit van het seizoen.

Nico zei

1


Koen zei

3


Loeckxie zei

Nummer 3 is populair... :) Ik ben dan maar nummer 6 ;)


Michaël zei

Nee, het is echt 4. Ik kan niet komen en Koen ook niet.


Kris saey zei

Dan ben ik nummer 5


Dimitri zei

voor de zekerheid, ik ben nummer 7


Bruno zei

Ik ben de tel kwijt. Maar 1 ding is zeker... al die nummers 3 hebben ongelijk want ik ga ene trakteren :D


Bruno zei

Wannes = 7


johan zei

het zal bij 7 blijven!
ik kan niet deze week!


Koen zei

Bruno, trakteren zal geen probleem zijn. We voetballen in Herne maar op het veld. tot in de cafetaria dus :-) :-)


P zei

Beste vrienden,

ik zal er niet op tijd geraken vrijdag,

waarschijnlijk kom ik later op de avond nog af,

Bruno, alvast een gelukkige verjaardag, hiep hiep hoi,

groeten, Pascal


Jasmina zei

@ Koen : hihi "vind ik leuk" ;)


Nico zei

Als er bij onze keeper ééntje bij op de teller komt, voel ik me opeens een jaartje jonger!!!! Proficiat keeper!!!!!
BTW Laurant maakt na jarenlange afwezigheid opnieuw zijn opwachting en is dus nr.8


Bruno zei

Merci :)

---> @ Koen: geen probleem, hoe meer zielen hoe meer vreugd! :D


Loeckxie zei

Vraag ik nog een tweetal pasjotters?


Nico zei

Christophe, laat je maar gaan. Want de Plaskes spelen buiten tegen de Veteranen van Herne en komen ook spelers te kort en vragen dus eventueel aan ons nog veldspelers.


Davy Develer zei

Ik kom nog af. Als ik juist tel ben ik tweede keeper (maar niet jarig) en ben ik nummer 10


Loeckxie zei

De 2 Stefannekes van de pasjotters komen ook vanavond! Tot straks


Nico zei

Wij verwelkomen deze avond een nieuwe speler, namelijk Jean-Marie.
Ikzelf ga onze vrienden Plaskes depanneren op het buitenplein aan de sporthal. Tot de santé ;-)