04 oktober 2014

Match vrijdag 10 oktober

Tegenstander : Jonge Doeljagers Viane

Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - Jonge Doeljagers Viane : 3- 8

Bruno (G), Pascal, Nico, Dimitri, Guido, Jean-Marie, Kevin 

Wannes moest op het allerlaatst nog afhaken omdat hij zijn lenzen vergeten was waardoor Kevin alsnog opgetrommeld werd. Na een half uur spelen was het 1-1 waarbij de tegenstander wel het meeste balbezit en de best doelkansen had. Maar toen begon de miserie voor de SB’s: Nico was aan het vechten met Lies die aan het langste eind trok, Guido kreeg een aanval die leek op de combinatie van een zonneslag en een hersenschudding waardoor hij 25 minuten als een stervende met een zak ijs op de bank zat/lag, en Pascal scoorde drie keer. Bruno redde de SB’s van zwaardere cijfers en doordat Dimitri en Jean-Marie nog konden scoren werd het 3-6. In de laatste vijf minuten duwde de tegenstander nog even door met 8-3 als terechte eindstand tot gevolg. 

Quote van de dag: Pascal: Soms moet je de vraag ook omgekeerd durven stellen, ben ik dat wel waard?

Nico zei

uno


Michaël zei

due


Koen zei

zwei


Guido zei

Reserve 1


Anoniem zei

ik wil mij graag inschrijven maar het lukt niet via de site Jean-Marie




Dimitri zei

cuatro


P zei

vijf


Bruno zei

Jean-Marie, je hebt een Google account nodig. Stuur ons een email met het email adres dat je gebruikt voor deze Google account. We sturen je daarop een uitnodiging zodat je berichten kan posten.


Willy zei

Ik pas. Veel succes!


Nico zei

Tot u spreekt de secretaris van Wannes om te zeggen dat Wannes komt.


Bruno zei

Dan is Guido 7 en zijn we compleet.


Davy Develer zei

Ik ben weer een dag te laat ze. Gewoon om te laten weten dat ik er sowieso zal zijn in keeperuitrusting (pasjotters). Ge weet nooit dat er nog nen 8ste nodig is he. ;-)


Guido zei

Gewoon ter verduidelijking :-)

T'was geen zonneslag of hersenschudding maar wel een zware migraine met dank aan dehydratatie oftewel: te weinig gedronken.