21 september 2014

Match vrijdag 26 september

Tegenstander: FC Dikken

Het betreft de geannuleerde wedstrijd van twee weken geleden. Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - FC Dikken : 8 - 2

Bruno (G), Koen, Michael, Pascal, Johan, Nico, Peter

Het duurde een tijdje alvorens de eerst goal gescoord werd maar na een voorzet van Michael legde Johan, zonder het te beseffen, met zijn darmen de 1-0 vast. Van zodra de 2-0 op het bord stond, zijn de SB's nooit meer in de problemen geweest. Na een val zorgde Nico voor een stripnummer. Zal dit na Koen zijn historie leiden tot een twee klacht tegen de SB's?

johan zei

2


P zei

4


Davy Develer zei

Ik wil wel maar ik sta voorlopig alleen maar in de goal dus is te zien wat Bruno hiervan zegt. Anders niet.


Bruno zei

Davy: vrees dat ik van weinig toegevoegde waarde ben op het plein, dus mijn plek is in de goal :D
Als er iets tussenkomt laat ik jou iets weten per SMS.


Willy zei

6+0=6


Nico zei

6 + Wannes = 6 + 0


johan zei

tis te hopen dat dit den uitslag wordt in ons voordeel!

ik ga 2 goals scoren, hopelijk in de goede goal!


Nico zei

Ik stel voor dat ik niet scoor, dan kan het ook niet in de verkeerde goal zijn...


Nico zei

6 + nonkel = 7 = compleet