11 september 2014

Match vrijdag 19 september

Onderling duel - GEANNULEERD

Wie komt (niet)?
- - -
Update:  De Judo en Ju-Jutsu club organiseert in de sporthal een Judo Tornooi op zaterdag en het Belgisch Kampioenschap Ground-Fight op zondag. Teneinde de nodige voorbereidingen te kunnen treffen, vragen zij aan de drie voetballende ploegen van de vrijdagavond om niet te komen spelen. Nadat Sportiva en de All Blacks hebben ingestemd, doen de SB's dat ook waardoor er NIET gespeeld wordt. Indien voldoende interesse wordt de pokerkoffer om 21u00 in de cafetaria bovengehaald.

Loeckxie zei

1+0 = 1


Guido zei

1+0+0 =1


Willy zei

1+1=2


Nico zei

1+1+1=3 Olé, al meer als er deze week gingen zijn :-)


Guido zei

Pasjotters kunnen niet depanneren omdat we naar Centerparcs gaan (fyi) ;)


Koen zei

Oeps, sorry guys, deze week pas ik nog 1 keer. Vanaf volgende week terug present


P zei

4 dus,

Pascal


Nico zei

Als er iemand nog iemand kent die wil meedoen, graag. Ik informeer bij Vincent en Laurent


Nico zei

Laurent = 6


Davy Develer zei

Ik kan 7 zijn.


Nico zei

Ik wil pokeren of zelfs eens risken


johan zei

ik pas!


Bruno zei

Ik kom pokeren


Davy Develer zei

Ik kom niet pokeren.


Bruno zei

We zijn al met 4. Iedereen welkom