06 augustus 2014

Match donderdag 14 augustus

Tegenstander: The Flintstones

Een bevriende club uit Geraardsbergen nodigt ons uit om donderdag 14 augustus tussen 19u en 20u een wedstrijd minivoetbal te gaan spelen in De Veldmuis. Dit is een goed alternatief omdat vrijdag 15 augustus De Hernekouter gesloten is. Is er hiervoor voldoende interesse? Graag snel reactie.
- - -
Update: Afspraak rond 18u45 ter plaatse (street view). Voor de liefhebbers, na de match gaan we bowlen.
- - -
The Flintstones - Soccerboys : 5 - 7

Bruno, Wannes, Pascal, Koen, Michael, Dimitri, Nico, Tim (bank)

Voor de wedstrijd hield Nico in de kleedkamer een discours over minivoetbal en niet tackelen en zeker niet van langs achter. Pascal voelde zich wat geviseerd MAAR wat gebeurde er na een paar minuten spelen?.... Juist! Vrijschop voor de tegenstander en een 1-0 achterstand voor de SB's. De wedstrijd ging gelijkmatig op maar vooral in het tweede kwartier liet de tegenstander enkele mooie kansen onbenut. Bij een strafhoekschop werd de Louis Van Gaal tacktiek gehanteerd, Koen werd in allerijl op het plein geroepen om de hoekschop te nemen maar tevergeefs, de bal strandde op de paal. 2-3 bij de rust. In de tweede helft speelden de SB's bergaf en met de wind in de rug. De tegenstander kon moeilijker echte doelkansen afdwingen omdat de SB's voor 80% van de tijd gediciplineerd verdedigden. Na een discutabele voordeelbal voor Nico kon Michael de 5-7 eindstand in de slotseconde vastleggen. Na de wedstrijd werd afgezakt naar de bowling waar Pascal het meeste kegels kon neerleggen.

Man van de match: Dimitri, die een paar keer goed kon doorzetten en raak trefffen.

Nico zei

Ik wil er tijd voor maken, dus 1


Wannes zei

moet wel lukken indien ik met iemand kan meerijden


Willy zei

Voorrang aan de jeugd.


johan zei

ik kan niet


Bruno zei

Ik kan


Koen zei

ik laat vanavond iets weten


Koen zei

Ik kan ook


Michaël zei

Vijf


Unknown zei

Ik kan :) 6


Dimitri zei

Zes!


P zei

zeven dan,

grts, P


Koen zei

zijn we nu niet met 8 ? (of tel ik verkeerd)


Willy zei

Goed geteld Koen. Blijkbaar is Jan op een speciale manier in het systeem geraakt....


Bruno zei

Goed geprobeerd! :D

Het reglement stelt dat bij wedstrijden tegen tegenstander de 1e 7 aangemelde kernspelers voorrang hebben.
Concreet dus: Pascal nr. 6, Jan 7 en Dimitri 8 :P

Echter niet getreurd, de Veldmuis is groot dus kunnen we misschien bij deze uitzonderlijk met acht starten. Nico is al aan het polsen naar de modaliteiten van de match: of de tegenstander effectief met 5 op het plein staat, of de volledige zaal wordt benut, etc.

Wordt vervolgd :D


Nico zei

De tegenstander heeft me laten weten dat het effectief minivoetbal is en dat er 5 tegen 5 gespeeld wordt. De blauwe uitrusting is ok want zij spelen in het zwart.


Davy Develer zei

Ik kom niet aangezien het minivoetbal is


Bruno zei

Ahum, even iets rechtzetten :D
Wannes en Nico zijn niet langer speelgerechtigd omdat ze meer dan 8 speelbeurten in het rood staan (artikel 5.5).

Ik geloof dat het zo correct is:
nr. 1 Bruno
nr. 2 Koen
nr. 3 Michael
nr. 4 Pascal
nr. 5 Jan
nr. 6 Dimitri

Kan alsnog meedoen:
nr. 7 Nico mits het vereffenen van 19 speelbeurten + aankoop van minstens 16 speelbeurten vóór aanvang van de match.

In alle eerlijkheid, het reglement is niet duidelijk wie nu precies moet afvallen als ook Wannes nog vóór de match zijn schuld vereffent. Het lijkt mij logisch dat we deze keer uitzonderlijk met 8 spelen (op voorwaarde uiteraard dat beide heren hun schuld eerst vereffenen) :)


Wannes zei

ik heb gemeld aan mijn sponsers dat er terug moet geïnvesteerd worden en jan kan ni meedoen dus zullen we met zeven want ik ga straks nog storten


Wannes zei

Geld gestort dus kan weer meedoen :D