03 augustus 2014

Match vrijdag 8 augustus

Tegenstander : De Plaskes

De tegenstander heeft bevestigd, vrijdag zullen ze naar Herne afzakken.
- - -
Soccerboys - De Plaskes : 10 - 5

Davy (G), Willy, Michael, Nico, Dimitri, Jan, Wannes

Het werd een wedstrijd waarbij de motor bij de tegenpartij nooit echt aansloeg. Pas nadat bij een 7-3 stand de SB's twee doelpunten in cadoverpakkking weggaven werd het, op vijf minuten van het einde, nog even spannend. De spanning werd snel weer de kop ingedrukt omdat de SB's nog snel drie maal scoorden

Davy Develer zei

3 als ik in de goal mag staan en als ik de match van de Pasjotters overleef (ook in de goal trouwens).


Davy Develer zei

en als de Plaskes moesten afzeggen he!


Bruno zei

ik zit met gasten dus deze week ga ik passen; zodoende kan Davy heel de match in doel staan ;-)


P zei

Vrienden,

ik ga nog minstens een week passen met mijn verrekking,

mogelijks kom ik vrijdag kijken,

groeten, Pascal


Dimitri zei

aanwezig! 4


Willy zei

Gereed om in te vallen als reserve maar bereid om mijn plaats af te staan aan een jong veulen.


johan zei

ik kan niet


Unknown zei

ik kan en wannes normaal ook 6 en 7 !


Bruno zei

misschien kom ik nog af na de match