27 juli 2014

Match vrijdag 1 augustus

Onderling duel

Daar is augustus, daar zijn de SB's. Wie komt (niet) het nieuwe voetbalseizoen mee op gang trappen? OPGELET: De spelregels van het vorig seizoen blijven van toepassing.

De financiën zijn ook bijgewerkt... Tijd voor een frisse start (en om jullie saldo aan te vullen)!

---

Blauw: Willy, Bruno (1/2G), Pascal, Christophe L, Guido (1/2G), Dimitri
Wit: Wannes, Michaël, Kevin, Peter V, Wim V

Een leuk en evenwichtig oefenduel met veel doelpunten. In de laatste 15 minuten kreeg blauw het fysiek moeilijk en kon wit afstand nemen.

Feit van de dag: Pascal moest vroegtijdig het veld verlaten met een verrekking in de linker dij. Hopelijk wordt dit seizoen net als voorgaande, niet opnieuw een aflevering van FC ziekenhuis?

Nico zei

Ik ga de eerste wedstrijd overslaan om er nadien op en top te staan. ;-)


Willy zei

Ik ga niet proberen te dichten maar wel om er vrijdag te staan.


Michaël zei

De aanvang van het nieuwe seizoen komt nader
De voorspelling blijft een café zonder rondjes
Sommigen met wat overtollige pondjes
Ik zal deel uitmaken van het wedstrijdkader


Michaël zei

De baas wikt, de dwaas slikt en de heerser beschikt
Of de ploeg voor de man of de man voor de ploeg
Dat is wat ik me al de hele tijd afvroeg
En wie de eerste bal in het doelkader mikt


Michaël zei

Democratie verworden tot een illusie
Logica het speelgoed van de armen van geest
Magritte wist het reeds: "Ceci n'est pas nu pays"


Michaël zei

Voor hij die dit leest en niet helemaal verweesd
Een seizoen gewenst zonder blessures en zie
Voetbal wordt een feest zoals het nooit is geweest


Loeckxie zei

Eindelijk terug voetbal! Ik ben nummer 3.


Bruno zei

ik zal er zijn, 4


Wannes zei

kzal er bij zijn! 5


P zei

Beste vrienden,

bij deze nummer 6,

tot vrijdag, Pascal


Dimitri zei

Nummer 7 is ook aanwezig


Guido zei

30 minuten veld
30 minuten goal

U hebt een nummer 8 vrijdag.


johan zei

ik ga jammer genoeg moeten passen!


Koen zei

Ik moet jammer genoeg ook passen. Breng de laatste dag van mijn verlof door aan de Belgische kust.... Vanaf volgende week terug present.