26 juli 2014

Verzekering seizoen 2014-2015

Een nieuw voetbalseizoen, een nieuwe verzekering!


Inschrijvingen afgesloten.

De individuele bijdrage bedraagt 17 EURO, ten laatste over te schrijven op 31 augustus. Wie niet overschrijft voor die datum, wordt van de lijst "verzekerde spelers" geschrapt.

Nico zei

Op een bepaalde leeftijd is een verzekering onontbeerlijk, 1 dus


Loeckxie zei

Mij mag je ook noteren! ;)


Bruno zei

idem :D


Michaël zei

Ook voor mij


johan zei

voor mij ook


Koen zei

Ook voor mij


P zei

voor mij ook,

dus ook voor mij,

Pascal


Kris saey zei

Eveneens voor mij!

gr Kris


Willy zei

Ik doe ook mee.


Davy Develer zei

Nico, onontbeerlijk gewoon! Heeft niks met leeftijd te maken ;-)

Ik ook aub!


Michaël zei

Er staat niets in het reglement over spelers schrappen omdat die hun verzekering niet tijdig betaald zouden hebben. Alles, ik zal wel tijdig betalen, hoor;).


Dimitri zei

voor mij ook aub