17 augustus 2014

Match vrijdag 22 augustus

Tegenstander : De Plaskes

Het betreft de terugwedstrijd van over twee weken. Uit goede bron hebben we vernomen dat de tegenstander op revanche uit is. Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - De Plaskes : 6 - 11

Davy (G), Koen, Michael, Willy, Wannes, Nico, Johan

Was het omdat de heenmatch vlot gewonnen werd dat de SB's de Plaskes met een 0-4 voorsprong lieten starten doordat de SB's in de eerste vier minuten niet bij de les waren? De SB's konden nooit aan weggegeven bonus knagen omdat o.a. hun passenspel op zijn zachts uitgedrukt niet goed was, waardoor de Plaskes al bij al makkelijk de drie punten mee naar Zottegem konden nemen. Zo bedraagt de tussenstand na de heen- en terugwedstrijd : 16 - 16.

Koen zei

1


Willy zei

2de reserve maar sta graag mijn plaats af indien er genoeg (jongere) kandidaten zijn


Michaël zei

3


Dimitri zei

Ik kan nu vrijdag niet komen.


Bruno zei

Ik geef voorlopig forfait. Kom misschien wel na de match.


Nico zei

4


P zei

Beste vrienden,

ik heb nog een afspraak om 19u in Brusselse komende vrijdag,

dus zal ik niet van de partij zijn om te voetballen,

de kans bestaat wel dat ik in de loop van de match kom supporteren,

dus mogelijks tot vrijdag,

groeten, Pascal


johan zei

zonder ongelukken nr 5!


Davy Develer zei

6 en keeper


Wannes zei

lucky seven mr een bekke aan de late kant :D