02 februari 2014

Match vrijdag 7 februari

Onderling duel

Wie komt (niet)?
Update : Het onderlinge duel wordt omgevormd naar een duel tegen de Pasjotters
- - -
Soccerboys - De Pasjotters : 7 - 7

Bruno (G), Koen, Willy, Johan, Nico

Bruno zei

Numero uno


Koen zei

ik zal zeker komen. indien mijn (andere) kuit nog niet volledig zou hersteld zijn, sta ik wel in de goal... : numero due dus...


Erwin zei

ik zal zeker NIET komen...


Loeckxie zei

Ondanks de nederlaag van vrijdag zal ik nummer 3 zijn :)


Kris saey zei

nummer 5


Bome in da house zei

Nr 6


Unknown zei

Wanneer ik me als 6e opgeef, tel ik evenveel Pasjotters dan Soccerboys? Misschien gewoon een terugmatch van maken maar dan op dezelfde locatie? ;-) Laat maar weten of ik geen plaats inneem van een vaste Soccerboy en ik eventueel kan deelnemen.


Tim zei

ga nog een weekje wachten,donderdag weten we normaal gezien meer


P zei

Beste vrienden,

ik kan niet komen,

dus teller blijft op 5,

groeten, Pascal


Nico zei

Ik zal er ook zijn. Stefan, je bent welkom en als jullie revanche willen, dat kan ook!!


Michaël zei

Ik niet


Loeckxie zei

Stefan Decrick komt ook. Dus als ik goed tel kunnen zijn we met 5 soccerboys en 5 pasjotters, ideaal voor een revanche?