09 februari 2014

Match vrijdag 14 februari

Tegenstander: De Plaskes

Wie komt dueleren tegen de Plaskes of wie gaat voor een duel tegen St. Valentijn?
 - - -
Soccerboys - De Plaskes : 6 - 7

Bruno (G), Johan, Michael, Nico, Dimitri, Wannes

Feit van de dag: De SB's worden genekt door halve SB Kevin

Guido zei

Voorlopig in duel met St. Verkoudheid dus onder voorbehoud ikke...


Wannes zei

ik kom het stof van mijn schoene schotten 3


Willy zei

4 + 0 = 4


P zei

Beste vrienden,

ik zal niet van de partij zijn,

dus 4 + 0 = 4,

groeten, Pascal


Erwin zei

4 + 0 +0 +0 = 4 ;<(


Dimitri zei

5!!


johan zei

5


Tim zei

ik ga nog moeten passen tot eind februari


Bruno zei

Nico heeft dringend een fulltime IT-er nodig. = 6


Michaël zei

Klinkt als te laat...


Koen zei

En ik was te vroeg.... Intussen geveld met Griet, eeeeuh griep, mega hoofdpijn, overal spierpijn. Mijn plaats komt dus spijtig genoeg vrij...


Guido zei

En bij deze bevestig ik dat ik er NIET bij zal zijn wegens Griet...euh griep dus...