26 januari 2014

Match vrijdag 31 januari

Tegenstander: De Pasjotters

De traditie van 2013 gaat in 2014 gewoon veder. Als er in een maand 5 vrijdagen zijn spelen we de 5 de vrijdag tegen de Pasjotters.

Wie komt er en wie niet?
- - -
Soccerboys - De Pasjotters : 5-4

Bruno (G), Pascal, Koen, Michael, Willy Nico, Dimitri

P zei

Beste vrienden,

bij deze nummer 1,

groeten, Pascal


Willy zei

Nr 2 als Bever niet ondergesneeuwd is.


Koen zei

ik ga voorzichtig mijn opwachting maken, voel niets meer aan de kuit... hopelijk blijft dat zo. 3 dus


Bruno zei

numero cuatro


Dimitri zei

Dimitri Danhieux: Ik kan nu vrijdag komen. 5? (volgende week kan ik niet)


Michaël zei

penta


Nico zei

Mag het een doodgewone 6 zijn?


Tim zei

ik wou ook mijn opwachting maken van de week. Maar voel eigenlijk dat het nog niet gaat. Ga dus nog een weekje van op de bank toekijken.


Erwin zei

ik dacht vanaf febuari terug te keren, maar een verkeerde "plotse" beweging heeft me terug geveld. Discushernia met uitstraling en verschoven discus die zenuw prikkelt. Helse pijn en massa pijnstillers. verdere onderzoeken, fysiotherapie volgen...


johan zei

ik sluit mij aan bij de laatste 2 meldingen. moet mijne rug eens laten kraken komende dinsdag dus ga een weekske overslaan.


Bruno zei

We zijn dus met 7 :)


Bruno zei

Ik begrijp er niet veel van maar 't ziet er inderdaad niet zo goed uit :o