19 januari 2014

Match vrijdag 24 januari

Tegenstander : The All Black's

De kalendercommissie heeft zich gebogen over de juiste agenda en blijkt dat we aanstaande vrijdag echt tegen The All Black's spelen. Wie kom (niet)?

---

Soccerboys - The All Blacks: 6 - 12

Bruno (G), Nico, Johan, Michaël, Guido, Christophe V, Dimitri

Willy zei

0 (begrijp er niks van ' it's all black for me'. :-))


Koen zei

begrijp er alles van, alleen wil mijn rechterkuit nog niet mee : 0


Bruno zei

Als ik het goed begrepen heb, ben ik nr. 1


P zei

Beste vrienden,

ik ga niet tijdig ter plekke geraken, dus 3 + 0 = 0,

groeten, Pascal


P zei

Excuses,

3 + 0 = 3,

Pascal


Michaël zei

Ik zie het allemaal nogal zwart in voor deze wedstrijd.
Zelfs Pascal kan niet meer tot drie tellen.
3+0+0 = 3,00


Erwin zei

Ik wacht het volgende onderling duel af.
3 + 0 = 3


Tim zei

zoals reeds vorige week gevraagd werd om met goede papieren te komen zal ik reeds weer moeten passen. Heb steeds nog rust nodig.


Wannes zei

ik zak wel af naar herne maar wil geen risico's nemen voor mijn aanstaande skivakantie


Nico zei

3,00+1=4


Michaël zei

Allez, ik zal maar depanneren dan... 4+1=5


johan zei

er komt nog een oude "buurman" eigenlijk een kerel van dacht ik 26 jaar ons groepje versterken. kan voetballen want heeft in Groot Bijgaarden geshot bij de eerste ploeg als ik mij niet vergis. dus 6


Guido zei

Christophe Verboomen zal ons een volwaardig 7-tal geven.

Dus = 7