12 januari 2014

Match vrijdag 17 januari

Onderling duel

Na een blunder van de voorzitter (misschien is het wel beginnende dementie?) werd verkeerdelijk 1 week te vroeg de wedstrijd tegen de All Blacks aangekondigd. Als gevolg werd alsnog een onderling duel gespeeld. Op het einde van de match kwam ook Tim nog depanneren...

wit: Nico, Guido, Christophe V, Bruno
blauw: Pascal, Koen, Johan

Guido zei

2


Willy zei

2 + 0


Bruno zei

Ik kom


Erwin zei

Ik nog steeds niet !


Michaël zei

Ik zit in slechte papieren en zal er dus niet zijn (3).


johan zei

ik kom ook!


Bome in da house zei

Christophe V = 5


Loeckxie zei

Indien er vaste spelers te kort zijn wil ik wel meespelen. Reserve 1


Tim zei

mijn papieren zijn ook niet al te best. Dus kom ik ook niet sjotten maar wel supporteren


Nico zei

Mijn papieren zijn wel goed, alleen weet ik niet dat die nog zo goed zijn als ik hier alle reacties zie. Maar ik wil ook komen.


P zei

ik kom ook, groeten, Pascal


Guido zei

Ik tel er 8 !
FIFO systeem?