15 december 2013

Match vrijdag 20 december

Onderling duel

Wie komt (niet) voor het laatste onderlinge duel voor 2013?
---

Onderling duel: 6-7

Blauw: Jan, Johan, Koen, Bruno, Nico, Kris S, Christophe L
Wit: Tim, Guido, Christophe V, Michael, Willy, Wannes, Kevin

Quote van de dag: Willy "Maar het snakt toch naar asem zulle" nadat Nico bij een 3-0 achterstand opmerkte dat het kalf nog niet verdronken was.

Loeckxie zei

Nummer 2!


Koen zei

voorlopig (officieel) geef ik forfait voor nu vrijdag, wat ziekjes, absoluut niet in mijnen "haak".... Mocht het tegen eind deze week beter zijn en jullie zijn nog niet met 14 kom ik toch af.


Davy Develer zei

Ik kom ook nog niet maar er is vooruitgang. Waarschijnlijk en als het zo goed doorgaat speel ik tegen half/einde Januari terug mee!!! Yes yes!!


Kris saey zei

4


Michaël zei

4


johan zei

6


Erwin zei

Nog altijd niet, eerst terug conditie opbouwen ??? voor ik terug mag komen, dit om nieuwe blessures te vermijden.....


Loeckxie zei

Kris is nr. 7


Wannes zei

ik ben nr 8


Tim zei

ik ben nummer 9. Een kleine vraag: wie vorige week de uitrustingen mee genomen?


Nico zei

10, alhoewel dat 9 ook kan, want ik denk dat Kris dubbel gerekend is.


P zei

Beste vrienden,

ondanks eerdere toezegging zal ik vrijdagavond niet van de partij zijn,

ik moet onverwacht vrijdag naar Zurich en zal niet tijdig terug zijn,

sorry voor het afzeggen,

groeten, Pascal


Bruno zei

Ik heb alles bijgehouden :)


Koen zei

ben al vele beter, daarom 10 !


Unknown zei

dan ben ik de eerste wissel :D 11