08 december 2013

Match vrijdag 13 december

Tegenstander : Jonge Doeljagers Viane

Wie komt (niet)?
---

Soccerboys - Jonge Doeljagers Viane: 3-9

Bruno (G), Johan, Pascal, Koen, Guido, Christophe V

Over het verloop van de match kunnen we kort zijn; de tegenstand was vandaag een maat te sterk. Ongetwijfeld een dieptepunt uit bijna 20 jaar zaalvoetbalgeschiedenis van de Soccerboys... wellicht omdat het vrijdag de 13e was?

Nico zei

Ik moet blijkbaar op zoek naar een nieuwe uitrusting. Ik zal dat aanstaande vrijdag doen, waardoor ik forfait geef.


Koen zei

ik zal er zijn : 1


P zei

Beste vrienden,

bij deze nummer 2,

Nico, wat bedoel je met nieuwe uitrusting ... ?

Groeten, Pascal


Bruno zei

nr.3


Erwin zei

3


Tim zei

ik ga passen voor deze week. Normaal gezien ga ik er toch niet op tijd geraken of zelf niet tot daar kunnen komen. Daarom nog steeds 3 man


Nico zei

Ik had vorige week blijkbaar een verkeerde uitrusting aan :-) Wil iemand voor een verslag zorgen voor deze wedstrijd en de vorige wedstrijd?


Koen zei

gaat de match door ? (met 4 lijkt wat weinig)


Guido zei

Guido = 5
Verboomen = 6