01 december 2013

Match vrijdag 6 december

Onderling duel


Wie komt met de stoomboot? Wie langs de schouw? Wie met een lange witte baard? Wie zwartgewerkt? Wie met de zak?.... En zijn er stoute SB's dit jaar?

Feit van de dag: Artikel 6.2 van het huisreglement werd toegepast op Zwarte Piet.

Willy zei

1 (met een korte witte baard :-))


Koen zei

2 ik met de (sport) zak


Bruno zei

3 Ik zal deze keer geen factuur sturen, doe maar in't zwart.


johan zei

ik kan niet want ik zit in de zak.
dus geen nr 4


Kris Saey zei

4 Ik kom wel langs de deur binnen want een schouw met verwarming hebben ze daar nog niet uitgevonden.


Erwin zei

Ik mag thuis sint en zwarte Piet spelen. 4


Guido zei

5 Ik heb mijn schoentjes al klaar gezet.


Tim zei

zal wel uit de zak ontsnappen 6


Michaël zei

7 aangezien Piet (Zwarte is gecensureerd) het te druk heeft met stoute kindjes in de zak te steken.


Loeckxie zei

Nummer 8 komt met de stoomboot uit Halle


P zei

Beste vrienden,

ik kom niet komende vrijdag, ik ga mijn lies een extra weekje herstel gunnen,

groeten, Pascal


Davy Develer zei

ik kan ook nog niet


Wannes zei

ik weet nog ni of ik kan komen, dus plaats mij als reserve. Morgenavond laat ik het definitieve antwoord weten.


Nico zei

Ik heb eens in het dikke boek gekeken en ja ik mag: 9


Bome in da house zei

Er was geen plaats meer in de zak voor stoute kinderen, dus kan ik komen ... 10


Wannes zei

ik komt toch ook


Anoniem zei

Ik ben niet gekomen, vermits jullie met 10 waren zonder mij en ik had Guido op de hoogte gebracht. Zo kon vrouwlief eens met vriendinnen op stap en kon ik babysitten. Af en toe is het leven hard ;-)
Christophe V