22 december 2013

Match vrijdag 27 december

Tegenstander: Veteranen FC Herne


De nederlaag van twee weken geleden is wellicht nog niet helemaal verteerd; met deze match kunnen we het jaar in schoonheid afsluiten.
Wie komt?
---

Soccerboys - Veteranen FC Herne: 5 - 2

Bruno (G), Willy, Nico, Koen, Tim, Pascal, Guido

Quote van de dag: Guido, helemaal leeg gespeeld in de kleedkamer na afloop van de match: "Hoezo, hebben we gewonnen??!"

Jasmina zei

Ik wil nog wel eens aan de bordjes komen draaien en zorgen voor het laatste verslag van het jaar! :)


Koen zei

1


Erwin zei

5 + 0 nog steeds niet, maar ik probeer eens af te komen.


Guido zei

nr6 als we nog energie over hebben na de Pasjotter match.


johan zei

ik kom niet.


Willy zei

7 (een gepensioneerde tegen gepensioneerden) tenzij een jong veulen staat te trappelen van ongeduld om mijn plaats in te nemen....


Wannes zei

dit jong veulen komt niet af dus speel maar!!!


Unknown zei

ik kan ook niet.