18 juni 2013

Battle of the ZVC's

Wie doet er mee op zondag 30 juni 2013 met de Battle of the ZVC's in de sporthal de 'Hernekouter'?
Ook zeggen voor sommige van onze leden dat ze met ons meedoen of niet. Spelen kan maar gebeuren in 1 ploeg. We moeten wel met 7 zijn of we doen niet mee. Gelieve te laten weten tegen vrijdagavond 20.00 uur.

Te weinig spelers => we doen niet mee

Michaël zei

20 uur 1


Bruno zei

Nog niet 100% zeker. Wedstrijdschema?


Guido zei

De Pasjotters zijn niptjes met 7 -> mezelf bijgerekend dus speel ik met hen mee.


Anoniem zei

Didier zei: "Als er een plaats is, zoals gewoonlijk"! :-)


Loeckxie zei

Ik speel ook mee bij de pasjotters


Wannes zei

ik doe al mee met t'piquetteke maar wil wel in tijden van nood invallen


Koen zei

Ik zal moeten passen vrees ik


P zei

Beste vrienden,

ook voor mij moeilijk haalbaar,

sorry, groeten,

Pascal


Tim zei

ik ben nog op tijd nr 2 dus.
Gezien het late uur geraken we niet meer aan zeven man => we passen dus


Nico zei

Gelet ik me in hogere sferen zal bevinden, zal ik er opnieuw niet kunnen bijzijn.


Bruno zei

Jammer maar ik vrees dat ik nog in Oman zal zijn.