23 juni 2013

Match vrijdag 28 juni

Onderling duel

Hopelijk mogen er veel soccerboys zijn voor de laatste match van het seizoen.
Wie komt en wie niet?

MATCH GEANULEERD! 

Anoniem zei

Didier zei: Aanwezig.


Jasmina zei

Ik kom graag de laatste keer de bordjes draaien dit seizoen en zal uiteraard een verslagje maken :)


Michaël zei

Bij gebrek aan kandidaten voor zondag... 1


Koen zei

3. ( en ik breng een vrouwelijke supporterin mee)


Bruno zei

Ik zit even in Oman. Tot volgend seizoen! :)


Nico zei

Ik zit even in Italië. Tot volgend seizoen!:)


An zei

Ik kom supporteren (beter laat dan...:-)


Tim zei

ik kom ook af niet om te supporteren maar om te spelen => 4 dus. En alle thuis blijvers zullen ongelijk gehad hebben. Hopelijk geraken we toch aan 8 man zoniet spelen we niet.


Wannes zei

5 om te spele


johan zei

ik moet jammer genoeg passen voor de laatste match!

tot de volgende activiteit ergens in Juli?


Loeckxie zei

Ik zou wel willen maar ik word verwacht op de vergadering voor volgend seizoen van de pasjotters.


P zei

Beste vrienden,

schijnbaar een te late respons,

tot volgend seizoen blijkbaar,

groeten, Pascal