17 juni 2013

Match vrijdag 21 juni

Soccerboys - Plaskesvrienden 5 - 14

Tim (G), Didier (G), Wannes, Mich, Nico, Koen, Pascal, Guido.

Gezien de verslaggeefster van dienst haar horloge kapot is, was ze 15 minuten te laat voor de wedstrijd. De tegenstander had op dat moment al 3 keer gescoord.
Op amper 5 minuten werd de bal opnieuw 2 maal in de netten gesjot in het voordeel van De Plaskes.
Deze laatsten zagen opnieuw hun kans en maakten er  0 – 6 van. De ene goal volgde de andere op. Na 40 minuten spelen hadden De Plaskes een mooie voorsprong van 0 – 10.
Bij het intrappen van de corner duwde de keeper de bal in eigen doel: 1 – 10. De eerste goal van de Soccerboys was een feit! Na minder dan 2 minuten trapte Tim de bal opnieuw in de netten, 2 – 10.
Een vrijschop werd mooi afgewerkt door Pascal en onmiddellijk gevolgd door een nieuwe goal van zijn hand euhm voet. Dat bracht de score op 4 – 13 want de Plaskes hebben zich in tussentijd niet laten doen!
Een laatste goal van Nico en nog één van de Plaskesvrienden bracht het eindresultaat op 5 – 14.


Quote van de dag: Pascal: Zij hebben 6 keer gescoord in een half uur, wij moeten dat ook doen!

Jasmina, verslaggeefster van dienst.

Guido zei

Wellicht nr 2


Loeckxie zei

Indien er spelers te kort zijn wil ik wel meespelen = reserve dus


Anoniem zei

Didier zei...
Als niet oude man...! Nummer die u weet. :-)


Michaël zei

Ik kom, maar ben de tel kwijt;)


Bruno zei

Ik ben ook de tel kwijt, het aantal blijft wel gelijk (ik kan niet).


Michaël zei

En Nico is zijn spellingcorrector kwijt...


P zei

Beste vrienden,

normaliter zal ik ook van de partij zijn voor de clash,

alvast tot dan,

Pascal


Wannes zei

ik zal er ook zijn (ik gok 6 of minder)


Tim zei

ik ook en gok op 6


Loeckxie zei

Ik zal dus niet aanwezig zijn. Volgens mij zijn er 7 spelers ;)