19 maart 2013

Match vrijdag 22 maart

Tegenstander: ZVC Amacitia

Wie komt (niet) voor een wedstrijd tegen deze nieuwe en dus totaal onbekende tegenstander?
- - -
Soccerboys - ZVC Amacitia : 4 - 3

Bruno (G), Erwin, Koen, Wannes, Tim, Nico

Alle vooronderzoeken ten spijt bleek ZVC Amacitia geen 3e provincialer, niet van noord-afrikaanse origine en ook niet van Antwerpen te zijn maar een groepje vrienden uit Herne en zijn directe omgeving. De Sherlock Holmes capaciteiten van de SB’s moeten blijkbaar nog wat bijgeschaafd worden.
Met een afzegging van Jan en de 36 die twintig minuten te laat was, moesten de SB’s het initieel met vijf opnemen tegen een tegenstander met een dubbele ploegbezetting. Tim miste zijn afspraak met de geschiedenisboeken door na slechts 10 seconden een reuzenkans de nek om te wringen. En na drie minuten deed hij dat nog eens over met een bal tegen het doelkader. De tegenstander was wakker geschud en kon vrij snel de 0-1 scoren. Deze score zou maar liefst 41 minuten standhouden tot op het ogenblik dat Bruno door zijn benen gespeeld werd. 0-2. Na enige tijd aandringen, konden de SB’s een eerste maal scoren, maar bij de daaropvolgende aftrap slaagde een speler van ZVC Amacitia erin om de volledige defensie van de SB’s in zijn eentje op te rollen waardoor de SB’s opnieuw met twee doelpunten achter stonden. De doelman van de tegenstander verhinderde de SB’s om snel tegen te scoren maar in de laatste 10 minuten konden de SB’s maar liefst drie keer op rij scoren en zo alsnog de overwinning binnenhalen van een wedstrijd waarbij ze 57 minuten achterstonden.

Feit van de dag: Was het de jetlag? Was het de koude? Was het een gebrek aan wedstrijdritme?... Wie zal het zeggen? Eén ding staat vast: Onze keeper had na 30 minuten al kramp van in zijn kleine teen tot achter zijn rode (van de kou) oren :-)

Man van de match: Wannes die met zijn ontelbare keren terugspurten de tegenstander de tijd niet gaf om de bal in hun ploeg te houden.

johan zei

mannekes net even gegoogled deze ploeg speelt in 3 prov. zullen bijgevolg geen sukkelaars zijn.
naar ik meer info heb zijn ze denk ik van teralfene. Bijgevolg zijn het personen van noord - afrikaanse origine (niet racistisch bedoeld!!!!) en vermoed ik zullen ze technisch gezien in order zijn.


johan zei

ik peis dat ik verkeerd ben, tis een ploegske van Antwerpen?

is de schrijfwijze correct?


Michaël zei

Van Antwerpen zullen ze wel niet zijn...
Tot daar reikt de naam en faam van de Soccerboys nog net niet.
In Teralfene wonen ook autochtonen hoor;).
Ik zal er jammer genoeg niet bijzijn wegens interlandverplichtingen.


johan zei

ik heb ook interlandverplichtingen ;)
ik pas dus ook!


Erwin zei

allé 2 al.........


Tim zei

ben dus nummer 3


Anoniem zei

Didier:
Indien nodig contacteer mij maar!
Groetjes.


Guido zei

Ik ben daar met de Pasjotters, nog altijd in recuperatie-mode dus speel wellicht geen van beide matchen mee.


Wannes zei

4


Bruno zei

Dag mannekes, ik zal aanwezig zijn. Of ik meespeel, da's een andere zaak; ik ben wellicht niet fit genoeg :D
Ik breng wel mijn gerief mee. Zorg er wel voor dat er een vervanger is, mocht dat nodig zijn...


Alberik zei

Hallo, ik zelf speel bij Amacitia en ik zag dat jullie op de verkeerde site waren gaan kijken. Dus post ik hier even onze (voorlopige) site.

Tot vrijdag!


Wannes zei

jan komt ik ook, dus 6 geloof ik


Nico zei

Met de voorzitter wil ik wel nog es spelen ;-) zeven dus


Unknown zei

mhahaha lol wij zijn gewoon een groep vrienden hoor en wij komen van overal een beetje ik ben van kester en de rest woont hier in de streek dus tot morgen ;) groetjes samuel(zvc amcitia)


Unknown zei

wij zijn gewoon een groep vriende hoor en wij spele niet in 3de provenciaal maar zijn beginner ;) hi ik ben van kester en de rest woont er rondom dus niet van antwerpe ofso xp groete samuel (zvc amcitia )


Jasmina zei

Ik kom graag de bordjes nog eens draaien! :)