16 maart 2013

Poll: Blogspot vervangen door facebook pagina

Beste vrienden

Wat denken jullie ervan om deze blog te migreren naar facebook? Daar zijn uiteraard voor- en nadelen aan verbonden. Schrijf gerust jullie opinie neer. Je kan deelnemen aan de poll in de rechter kantlijn.

Facebook geeft sinds enige tijd berichten weer volgens het "tijdlijn principe". Daarmee sluit het zich beter aan bij blogs. Er is achter de schermen al een beetje gewerkt aan een facebook pagina (nog niet gepubliceerd). Het is mogelijk de oude posts van Blogger te migreren op deze tijdlijn.

Een kleine preview:

Loeckxie zei

Bij de pasjotters gebruiken we enkel een facebookpagina.
Persoonlijk vind ik deze blog veel leuker om te gebruiken en ook veel overzichtelijker als een facebookpagina. Mijn stem gaat dus uit naar deze blog.


Koen zei

ik vind facebook ook niet zo overzichtelijk. (maar misschien gebruik ik het niet genoeg)... Mijn voorkeur gaat ook uit naar onze oude vertrouwde blog...


Tim zei

ik zou ook liever bij de blog blijven. gewoom omdat ik facebook niet ken. zit er namelijk niet op.


Nico zei

FB? Is dat dat ding met die kamelen en twee bulten ;-) Ik ben nog steeds zo ver niet geraakt, dus kan ik er ook niet over oordelen.


Michaël zei

Ik heb wel een profiel op facebook, maar gebruik dat amper.
Mijn voorkeur gaat dus ook uit naar deze blog!
Zo kan Nico zijn kamelen blijven verhandelen met het vertrouwde handjeklap;).


johan zei

maakt niet uit.

ik heb voor de verandering gestemt op ja.

iedereen die op nee stemt is ook maar zielig he. vandaar mijn ja stem!

het maakt mij niet...
een blog of facebook!


Bruno zei

Gelet slechts 3 stemmen gaan we nog even door met de blog :)


Tim zei

ik heb wel gestemd maar mijn stem is er niet bij gekomen.