24 maart 2013

Match vrijdag 31 maart

Tegenstander: De Pasjotters

Omdat maart vijf vrijdagen telt, spelen we aanstaande vrijdag opnieuw tegen een tegenstander. Deze maal verwelkomen we onze goede vrienden van de Pasjotters. Wie komt wel of niet?
- - -
Soccerboys - De Pasjotters 8 -5

Bruno(G), Erwin, Johan, Michael, Koen, Tim

Het eerste half uur was het een evenwichtige wedstrijd waarbij de Pasjotters Bruno vloerden maar de SB's Guido niet konden vloeren met een 1-5 achterstand tot gevolg. Bij de SB's werd zoveel gemekkerd dat toeschouwer Nico dacht dat hij in een schapenstal zat in plaats van in de sporthal. Toen sloog het noodlot bij de Pasjotters toe, ijzersterke verdediger Davy ging op de bal staan, vloerde zichzelf en moest noodgedwongen op de bank gaan zitten. Plots speelden de SB's vrij en vrank en scoorden maar lieft zeven keer op rij. De laatste goal, een bal van Michael van het midden op het plein in een lege goal, bracht wat ergernis en frustratie bij de Pasjotters te weeg.

Quote van de dag: Nico tegen de SB's "Ploeg in de bal houden mannen!"

Koen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Michaël zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Michaël zei

Ik zal er zijn (2).


Wannes zei

ik zal er zijn maar niet op het veld


Nico zei

Gelet ik vrijdag de weg ga vrijmaken voor Terminator en Spartacus, zal ik Wannes gezelschap houden op de bank.


Erwin zei

allé 3, anders hebben we meer volk langs de lijn als op het veld.


Guido zei

Zeg Soccerboys mijn 7 man staat paraat hoor :p ...


Tim zei

ik ga mijn best doen om de match uit te spelen. dus ik ben nummer 4


Willy zei

Nr. 5 is hier.


Bruno zei

Op de valreep, nr. 6


johan zei

ik kom ook af!